پنل نمايندگي پيامك رايگان پنل نمايندگي پيامك رايگان .

پنل نمايندگي پيامك رايگان

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۲:۳۵ توسط:سامانه پيام كوتاه ايران موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهي در نيازچه

تبليغات رايگان براي چه كساني به درد ميخورد؟

تبليغات رايگان براي كساني كه ميخواهند كسب و كار خود را رونق ببخشند، پيشنهاد بسيار خوبي است و دو حالت دارد، يا تبليغات را انجام مي دهيد و پيشرفت مي كنيد يا بدون تبليغات ادامه مي دهيد كه دير يا زود از گود رقابت خارج خواهيد شد. اين حقيقت دارد. پس مطمئن باشيد تبليغات رايگان ما نتيجه مطلوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

اخيرا فروش كالاها و خدمات در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بسيار رونق گرفته است. بسياري از توليدكنندگان از طريق تبليغات به رشد و توسعه رسيده اند. تعداد كاربران اينترنتي هر روز در حال افزايش است. به همين دليل تبليغات تاثيري بسياري بر رونق كسب و كار دارد. تبليغات رايگان ابعاد گسترده ي دارد. مهم ترين هدفي كه تبليغات اينترنتي به دنبال آن هستند افزايش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهي اينترنتي روش هاي مختلفي دارد كه عبارت است از:

  • تبليغات همسان

  • تبليغات از طريق موتور جستجو

  • تبليغات بنري

  • تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي

تبليغات همسان قصد دارد كه نظر مخاطبان خود را از طريق مشكلات جذب كند. اين روش تبليغات هوشمندانه است. تبليغات از طريق موتور جستجو به اين هدف است كه در يك مدت زمان كوتاه و با هزينه ي مناسب محصولات شما را تبليغ كنند.  اين نوع تبليغ از طريق عنوان و تكرار كلمات اصلي انجام ميشود‌. تبليغات بنري با عضو شدن در يك سايت و بنر خود را با ثبت در آن انجام ميشود. امروزه شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل ميدهند و كاربران زيادي هم در اين شبكه ها فعال هستند.  شبكه هاي كه تبليغات در آن موثر است مانند توييتر و فيسبوك و تلگرام است.

 

مزيت هاي ثبت آگهي رايگان

آگهي ابزاري است كه در مقابل پرداخت هزينه، محصولات خود را به مخاطبان معرفي ميكند. آگهي ها مزاياي دارند كه عبارت است از:

  • تشويق مشتريان به خريد بيشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسيع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رساني بيشتر

آگهي ها انواع مختلفي دارند مانند:

  • آگهي تيزر

  • آگهي رپرتاژ

  • حك آرم

  • زير نويس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهي

آگهي تيزر در تلويزيون و راديو انجام ميشود و مدت تبليغ آن۲۰تا۴۰ثانيه است. آگهي رپرتاژ مانند مستند است و كمترين زمان گزارش آن۱۲۰ثانيه است. حك آرم هم در تلويزيون است زمان تبليغ آن حداقل ۵دقيقه است. دعوت به تماشا هم در موقعيت هاي است كه در تلويزيون برنامه ي در حال پخش است و بين آن آگهي پخش ميشود و اخيرا بسيار رايج شده است. زيرنويس هم در تلويزيون انجام مي گيرد و مدت پخش آن۱۵ثانيه است. نشان آگهي شامل نمايش نام،نشان تجاري، به صورت روزانه از شبكه هاي صدا و سيما انجام ميشود. ثبت آگهي رايگان بهترين روش رونق در كسب و كار ميباشد. آگهي اينترنتي همانطور كه از نامش معلوم است در اينترنت انجام ميشود.

چرا بايد از نيازمندي هاي آنلاين استفاده كنيم؟

  • براي فروش محصولات

  • براي اطلاع رساني

  • براي كسب آراي مردم

يك وبسايت اگر اقدام به تبليغات رايگان بكند بايد ويژگي هاي داشته باشد مانند:

  • توانايي دسته بندي آگهي ها

  • بهره بردن از كلمات كليدي

  • درج لينك

  • درج تصوير

براي درج آگهي در اينترنت، سايت هاي زيادي وجود دارد. اولين گام براي تبليغات رايگان در اينترنت بايد يك سايت خوب را انتخاب كنيد. همچنين  بايد سايتي كه انتخاب ميكنيد داراي اعتبار باشد. سايت خوب، سايتي است كه روزانه هزاران بازديد داشته باشد. تبليغات رايگان در چنين سايت هايي يك فرصت عالي است. تبليغات رايگان در اين سايت گسترده است و همه جنبه ها را در برميگيرد مانند:

  • املاك

  • گردشگري

  • خودرو

  • پزشكي 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نيازمندي هاي آنلاين شامل چه مواردي ميشود؟

  • تقسيم بندي مجزا

  • قابل تفكيك بر اساس مكان

  • كاربري راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پكيج هاي متفاوت

  • سئو مناسب

براي آساني كار بازديدكنندگان و تبليغ كنندگان بهتر است كه تبليغات رايگان داراي تقسيم بندي هاي مختلف باشد. قابليت تفكيك مكان ها براي وب سايت هاي تبليغاتي مهم است چون مكان هاي مختلف از آن براي تبليغات استفاده مي كنند. سايت تبليغات رايگان چون داراي مشتريان مختلفي مي باشد بايد كاربري آن به شكلي باشد كه همه افراد به راحتي بتوانند از اين سايت بهره ببرند. سايت تبليغات رايگان بايد سرعت لود بالاي داشته باشد چون امكان دارد هر دقيقه تعداد كاربران زياد شود پس بايد سرعت لود بالا باشد تا كارها سريعتر انجام شود. يك سايت تبليغات رايگان بايد پكيج هاي گوناگوني داشته باشد تا هر كاربر بتواند متناسب با نيازهايش  آگهي هاي خود را ثبت كند. اين پكيج ها به سه دسته تقسيم ميشوند كه عبارت است از:

  • پكيج برنز اي

  • پكيج نقره اي

  • پكيچ طلايي

يك سايت تبليغات رايگان بايد سئو مناسبي داشته باشد يعني بايد بهينه سازي زيادي داشته باشد. كه افراد بتوانند از آگهي ها بازديد بيشتري بكنند. تبليغات رايگان در عصر حاضر جوابگو نياز هاي جامعه است. تبليغ  براي اين است كه ما براي رسيدن به اهدافمان كمك كنيم.  اخيرا تبليغات رايگان به يك تجارت و صنعت بزرگ تبديل شده است. سالانه هزينه هاي زيادي صرف تبليغات مي شود. يكي از مهم ترين مزاياي تبليغات به صرفه بودن است يعني با هزينه كمتر آگهي هاي خود را تبليغ كنيد. تبليغات رايگان اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيشتري را جذب ميكند. شما زماني كه با مزاياي تبليغات رايگان آشنا شويد ميفهميد كه اين سايت بسيار بهتر و خوب تر از ساير سايت هاي تبليغاتي ميباشد. در سال هاي گذشته تبليغات رايگان  در اينترنت براي فروش محصولات رشد بسيار چشمگيري داشته است.

 

انواع سبك و اهداف تبليغات

تبليغات سبك هاي مختلفي دارد. همچنين اهداف هاي متعددي دارد.سبك هاي تبليغات عبارت است از:

  • تبليغات آگاهي دهنده

  • تبليغات تشويق كننده

  • تبليغات يادآوري كننده

  • تبليغات محيطي

  • تبليغات مدرن

  • تبليغات اينترنتي

اهداف تبليغات عبارت است از:

  • معرفي محصولات به بهترين شيوه و روش ممكن

  • گسترش دادن كسب و كار شما به بهترين وجه

  • ميزان سود شما را در كسب و كار افزايش ميدهد

  • واسطه ها را از بازار از بين ميبرد

  • مشتريهاي جديد را جذب ميكند همچنين مشتريهاي قديم‌ را حفظ ميكند

  • مشتري ها را از قيمت هاي جديد در بازار آگاه ميكنند

  • خدماتي را كه به كاربران ارائه ميدهد براي شما عزيزان شرح ميدهد

  • همواره مصرف كننده را ترغيب ميكند كه او به اين كالا در آينده نزديك نياز خواهد داشت

  • به طور حرفه اي مشتري را براي خريد كالاي شما معتقد ميكند

تبليغات آگاهي دهنده يعني مشتري ها را از وجود كالاهاي جديد آگاه مي سازد. تبليغات ترغيب كننده يعني مشتري را براي خريد كالاي شما تحريك و تشويق ميكند. تبليغات ياد آوري كننده يعني همواره به خدماتي كه ميتوانيد به مشتري ارائه دهيد را تكرار ميكند تا در ذهن مشتري ها ياد آوري شود. تبليغات محيطي به دو نوع تبليغات داخلي و خارجي تقسيم ميشود  تبليغاتي كه در بالاي مغازه ها ، كاتالوگ و غيره است را تبليغات داخلي مينامند. تبليغات كه در مكان هاي سرپوشيده انجام مي شود مانند مترو و غيره.  تبليغات خارجي ناميده ميشود. تبليغات مدرن و اينترنتي هم منظور از شبكه هاي اجتماعي است.

 

تبليغات رايگان اينترنتي خود را به ما بسپاريد .

با توجه به اينكه دنيا در حال پيشرفت و توسعه و گسترش ميباشد، آگهي رايگان اينترنتي بسيار گسترده شده است و مشتريان زيادي دارد. شما مخاطبان عزيز ميتوانيد  تبليغات خود را به ما بسپاريد و در كسب و كار خود بهترين نتيجه را داشته باشيد همچنين ما به شما تضمين ميكنم كه كسب و كار شما با تبليغات سايت ما رونق ميگيرد. سايت ما در تبليغات بسيار حرفه اي و هوشمندانه كار ميكند پس نگران هيچي نباشيد. كسب و كار از شما، تبليغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهيد و همين الان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۲۷ توسط:سامانه پيام كوتاه ايران موضوع: نظرات (0)